Ruszyła 4. edycja badania „Komunikacja SMS w Polsce”
Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.
SMS – słodki przedmiot pożądania, czyli o SMS-owych rabatach i promocjach
Kobiety stawiają na świadomą konsumpcję? Jak najbardziej. Ponad połowa z nich chciałaby na bieżąco otrzymywać SMS-em informacje na temat aktualnych promocji ulubionych marek. Największą popularnością cieszą się komunikaty dotyczące ofert z kategorii odzież, obuwie i akcesoria – tak wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2014” przygotowanego przez platformę SerwerSMS.pl.
Nadchodzi czas e-seniorów
Polscy seniorzy są bardzo silnie przywiązani do telefonów, a także chętniej sięgają po technologie kojarzone dotąd z młodością. W 2014 r. z usług telefonii komórkowej korzystało 89% Polaków powyżej 50. roku życia, a co czwarty z przyzwyczajenia posiada także telefon stacjonarny. Z drugiej strony blisko 50% polskich seniorów deklaruje posiadanie dostępu do internetu, a co drugi korzysta z komputera. Największym zainteresowaniem osób w wieku 50+ cieszą się portale informacyjne oraz poczta elektroniczna.
Sprzedaż przez smartfony wzrośnie o 1000%
Urządzenia mobilne odpowiadają obecnie za ponad 30% wszystkich transakcji internetowych na całym świecie. W tym roku, jak prognozują analitycy, sprzedaż za ich pośrednictwem może osiągnąć poziom nawet 50% wszystkich transakcji. Dotyczyć to ma przede wszystkim branży sprzedaży detalicznej i travel.
Ruszyła 3. edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”, które ma na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.
W odróżnieniu od poprzednich odsłon badania, w tym roku pojawi się blok z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Do badania po raz drugi dołączony będzie również suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.
ABC marketingu bezpośredniego SMS
91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczne narzędzie w swojej branży. Konwersję sprzedażową powyżej 30% zadeklarowało aż 58,9% spośród badanych przedsiębiorców. Mimo że na ogół kampanie SMS-owe traktowane były przez respondentów jako narzędzie uzupełniające inne działania, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Tak wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przeprowadzonego przez platformę SerwerSMS.pl w ubiegłym roku.
Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach. Wyniki badania Komunikacja SMS w Polsce 2013
36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu lub punktu usługowego w celu bliższego zapoznania się z ofertą – wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl na próbce ponad 2160 respondentów.