Nie warto lekceważyć seniorów
Seniorów przybywa, także tych, którzy chcą być online i korzystać z nowych technologii. Niedostrzeganie tej grupy to błąd — mówią eksperci
SerwerSMS.pl o zmianach w GIODO
W dzisiejszym wydaniu Pulsu Biznesu można poczytać o zmianie przepisów odnośnie do GIODO. Powołanie w firmach administratora bezpieczeństwa informacji (ABI) nie jest od tego roku obowiązkowe. Więcej dowiecie się po lekturze artykułu oraz wśród naszych informacji prasowych.
Niełatwo zdobyć serce konsumentki
Raz popełniony błąd w komunikacji może na dobre zrazić kobiety do danej marki. Aby tego uniknąć, trzeba je dobrze poznać. Konsumentka konsumentce nierówna. To prawda, z którą muszą zmierzyć się marketerzy i ich zleceniodawcy. Kobiety i mężczyźni inaczej reagują na komunikaty marketingowe i biorą pod uwagę inne czynniki, podejmując decyzje zakupowe. Ale postrzeganie ich wyłącznie przez pryzmat płci to pułapka, w którą zbyt łatwo wpadają twórcy przekazów marketingowych.
Ememesy pną się w górę
Przeciętny Polak wysyła rocznie 1014 esemesów i tylko 12 ememesów — ale to te drugie zyskują na popularności.
Esemesy wciąż lepsze od aplikacji
Esemesy bronią się przed aplikacjami mobilnymi. Nie warto kłaść krzyżyka na SMS. To wciąż dochodowy segment. Choć w Polsce zaczyna się kurczyć.
Esemesy mocne w marketingu
Możliwości reklamowania się w smartfonach przybywa, ale firmy ze wszystkich branż nadal garną się do esemesów.
SMS-y trzymają się mocno
SMS (short message service) jest najbardziej uniwersalnym i najchętniej wykorzystywanym sposobem komunikacji — twierdzi ponad 96 proc. badanych przez SerwerSMS.pl, system obsługi marketingu mobilnego.