Media about us

Newslettery cię męczą? Sprawdź, co możesz zrobić

Telefony z banków, od operatorów komórkowych, e-maile i SMS-y z ofertami i promocjami. Zastanawiasz się kiedy zamówiłeś newsletter od firmy X albo podałeś numer telefonu firmie Y. Jeśli jesteś już zmęczony licznie spływającymi do Ciebie informacjami handlowymi lub po prostu ich nie zamawiałeś, możesz z nich zrezygnować. Jednym ze sposobów jest wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Do kogo należy zwrócić się z taką prośbą i jakie informacje możesz uzyskać od administratorów danych?

SMS-y czy Facebook Messenger?

Historia krótkich wiadomości tekstowych sięga początków telefonii komórkowej. Okazuje się jednak, że smsy właściwie nie tracą na popularności. Doceniają je nie tylko posiadacze zwykłych telefonów, ale również najbardziej zaawansowani użytkownicy smartfonów. Co przesądza o ich atrakcyjności? Z jakich komunikatorów mobilnych korzystają Polacy? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.

Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania Komunikacja SMS w Polsce. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.

10 rzeczy, których nie wiesz o SMS-ach

Short Message Service, czyli po prostu SMS. Początkowo wykorzystywany przez operatorów do informowania o awariach, promocjach czy wiadomościach pozostawianych na poczcie głosowej. Przez lata jeden z najczęściej wybieranych sposobów na kontakt z bliskimi. Dziś obchodzi 23. urodziny. Znamy go jak własną kieszeń, ale czy na pewno? Sprawdź, jak na przestrzeni dwóch dekad zmieniły się SMS-y.

 

Czytaj więcej...

Wiadomości SMS dobrym sposobem na komunikację z klientem

Polacy nadal lubią SMS-y. Jak wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce”, przygotowanego przez platformę SerwerSMS.pl, aż 65 proc. Polaków codziennie korzysta z tej formy komunikacji. Co ważne, jesteśmy otwarci na otrzymywanie krótkich wiadomosci tekstowych zarówno od instytucji publicznych, jak i ulubionych marek.

 

Czytaj więcej...

Ruszyła trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania "Komunikacja SMS w Polsce 2014". Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów.

 

Czytaj więcej...

SMS Premium w sprawie promocji? Polki są na "tak"

Za popularność krótkich wiadomości tekstowych w znacznej mierze odpowiedzialne są kobiety - z raportu "Komunikacja SMS w Polsce" wynika, że 2/3 z nich wysyła smsy każdego dnia, a 16 procent robi to kilka razy w tygodniu. Takie statystyki właściwie nie powinny dziwić - już od lat mówi się, że to właśnie panie, a nie panowie, wykazują znacznie większą aktywność w wykorzystywaniu komunikacji sms. Zainteresowanie płci pięknej smsami działa również w drugą stronę - 40 procent z nich deklaruje chęć otrzymywania smsów dotyczących promocji i rabatów.

Czytaj więcej...

Czy to już koniec wiadomości sms?

133 miliardy dolarów - taki przychód wygenerował w minionym roku światowy ruch sms-owy. Wydawałoby się, że w dobie komunikatorów mobilnych krótkie wiadomości tekstowe odejdą do lamusa. Tymczasem okazuje się, że jest zupełnie inaczej. Do 2015 roku ilość wysyłanych sms-ów ma wzrastać. Ci, którzy wieszczyli im rychły koniec, mogą się zatem czuć zawiedzeni.

Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

Nasze badanie "Komunikacja SMS w Polsce 2013" ma nową odsłonę. Na bardzo popularnym portalu opubliowano całkowicie świeże dane. Zapoznajcie się z informacjami jak bardzo skuteczny jest marketing SMS w Polsce.

SMS Premium popularny wśród Polaków

Jak wynika z badania Komunikacja SMS w Polsce 2013 ponad połowa ankietowanych przyznała, że na ten cel może maksymalnie przeznaczyć 5 zł miesięcznie. Co piąty spośród respondentów zadeklarował, że na SMS-y Premium jest w stanie wydać nawet do 15 zł. Ponadto ankietowani najchętniej wybierali akcje charytatywne oraz rozrywkę (dzwonki, tapety, gry), jako cele na które najchętniej przeznaczyliby swoje pieniądze.

Back to list

Discover the world of mobile communication in the professional way!

Receive 100 free messages for the start + Shortcode 4301 for free!

Try it for free

Try 14 days for free